Menu

Market behavior

Identify the market and understand the buying behavior of your customer and future customer

Waarom Scoupy?

Unieke shopperdata en klantidentificatie

Met shopperdata van >1 mln merk- & categorie kopers.

360 view in het gehele retail-landschap

Slimme technologie gecombineerd met expertise in FMCG en retail.

Toepasbaar met directe impact

Bereik en beweeg je consument, optimaliseer prijs- en promo- beleid.

Aankoopdata is de beste voorspeller voor aankoopgedrag

Shopper profile

  • Who is visiting your store or buying your brand. How often and how much money to they spend.

Shopping trips

  • Insight in the type of trips and the distribution throughtout the week. What type of basket is bought when and where.

Switching behavior

  • Your brand growth in € split by retailer and/or brand switch, category growth and base growth

Introduction monitor

  • Near real-time insights in the performance of your introductions.

Deze klanten hebben wij succesvol geholpen

Cashback op basis van aankoopgedrag

Lassie is een bekend Nederlands merk dat consumenten helpt gezond en gevarieerd te eten. Analyse van meer dan 15 miljoen kassabonnen toont aan dat jongere shoppers minder vaak Lassie producten kopen. Lassie Poké Bowl rijst moet daar verandering in brengen.

Tijdens de campagne kan een specifiek getargete groep consumenten de Lassie Poké bowl rijst uitproberen met een 100% cashback.

Bekijk case

Wat is jouw uitdaging?

Wij bieden bewezen oplossingen voor iedere uitdaging. Of je nu meer awareness wilt creëren rondom jouw merk, jouw kopers beter wilt begrijpen of je sales wilt boosten: we horen graag hoe we je kunnen helpen.