Waarom Scoupy?
Unieke shopperdata en klantidentificatie
Met shopperdata van >1 mln merk- & categorie kopers.
360 view in het gehele retail-landschap
Slimme technologie gecombineerd met expertise in FMCG en retail.
Toepasbaar met directe impact
Bereik en beweeg je consument, optimaliseer prijs- en promo- beleid.
Aankoopdata is de beste voorspeller voor aankoopgedrag
Shopper profile
- Who is visiting your store or buying your brand. How often and how much money to they spend.
Shopping trips
- Insight in the type of trips and the distribution throughtout the week. What type of basket is bought when and where.
Switching behavior
- Your brand growth in € split by retailer and/or brand switch, category growth and base growth
Introduction monitor
- Near real-time insights in the performance of your introductions.
Deze klanten hebben wij succesvol geholpen

Cashback op basis van aankoopgedrag
Lassie is een bekend Nederlands merk dat consumenten helpt gezond en gevarieerd te eten. Analyse van meer dan 15 miljoen kassabonnen toont aan dat jongere shoppers minder vaak Lassie producten kopen. Lassie Poké Bowl rijst moet daar verandering in brengen.
Tijdens de campagne kan een specifiek getargete groep consumenten de Lassie Poké bowl rijst uitproberen met een 100% cashback.