Menu

Hiiper in het nieuws

Data is de sleutel tot groei, dat is een van onze mantra's. Door de unieke en exclusieve combinatie van aankoop- en consumentendata heeft Hiiper tot in detail inzicht in alle bestedingen van de Nederlandse consument. We zijn daarom ook regelmatig in het nieuws. Bekijk de artikelen en lees meer over de insights van Hiiper in de media.

Hiiper Supermarkt Kwartaalmonitor Q1 2024

Dirk houdt groei vast, PLUS profiteert nog steeds van de Euroweken en hard discounters blijven achter.

Lees verder

Zuivelgigant verhoogt merkwaarde en penetratie door slimme media targeting

Hoe Hiiper de efficiëntie van een campagne rondom de introductie van een nieuwe lijn proteïne yoghurt vergroot en daarmee de klantinteractie te verbetert.

Lees verder

Goede doelen minder populair in 2023

Bij iedereen zijn de vaste lasten duurder geworden in 2023. Maar hoe vrijgevig zijn Nederlanders geweest richting goede doelen? Team Hiiper deed onderzoek.

Lees verder

Zonder Dry January hoor je er niet meer bij

Hoewel we onze drankjes steeds bewuster laten staan in januari, laten we de sportschool liever nog even achterwege.

Lees verder

Euforische Euroweken voor Plus

Tijdens de actieperiode van 7 t/m 20 januari 2024 is het marktaandeel van Plus met ruim 2 procentpunt gestegen, een groei van zo'n 30%.

Lees verder
hiiper supermarkt kwartaalmonitor q1 2024
yoghurt bowl
uitgaven aan goede doelen
dry january
euforische euroweken voor plus

Hieronder vind je meer nieuws

Altijd als eerste op de hoogte van nieuwe ontwikkelingen

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief en mis nooit meer het laatste nieuws op het gebied van shoppermarketing