Menu

Hiiper in het nieuws

Data is de sleutel tot groei, dat is een van onze mantra's. Door de unieke en exclusieve combinatie van aankoop- en consumentendata heeft Hiiper tot in detail inzicht in alle bestedingen van de Nederlandse consument. We zijn daarom ook regelmatig in het nieuws. Bekijk de artikelen en lees meer over de insights van Hiiper in de media.

Tabaksban: AH en Lidl profiteren meer dan verwacht, tabaksspeciaalzaak grootste winnaar.

De verbod op tabaksverkopen heeft vooral AH en Lidl geen windeieren gelegd, ze profiteren meer dan verwacht. De grootste winnaars zijn de tabaksspeciaalzaken.

Lees verder

Hiiper Supermarkt Kwartaalmonitor Q2, 2024

AH wint de slag om de grote boodschappentrip. Jumbo verliest juist, zeker ook in de grote steden. En Plus sluit kwartaal positief af met sterke Euroweek.

Lees verder

Elektronicazaken en touroperators profiteren van vakantiegeld

Wat doen Nederlanders met hun vakantiegeld? Gebruiken we het voor vakanties en leuke extra's of lossen we er onze schulden mee af? Hiiper zocht het uit.

Lees verder

Hoe goed begrip van het totale shopgedrag het succes van retailers kan beïnvloeden

Formules die slim inspelen op de behoeften van deze doelgroep plukken daar de vruchten van, terwijl anderen onbewust waardevolle kansen laten liggen.

Lees verder

Landelijke juwelier groeit innovatief dankzij geavanceerde klant dashboards

Hoe Hiiper een landelijke juwelier innovatief laat groeien met behulp van geavanceerde marktinformatie en klant dashboards.

Lees verder
niet-roken
hiiper supermarkt kwartaalmonitor q2 2024
Vakantiegeld
Man in dierenwinkel
landelijke juwelier

Hieronder vind je meer nieuws

Altijd als eerste op de hoogte van nieuwe ontwikkelingen

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief en mis nooit meer het laatste nieuws op het gebied van shoppermarketing