![niet-roken](https://hiiper.nl/wp-content/uploads/nieuws-stop-tabaksverkopen-creert-nieuw-speelveld-in-supermarktland-500x300.png)
Tabaksban: AH en Lidl profiteren meer dan verwacht, tabaksspeciaalzaak grootste winnaar.
De verbod op tabaksverkopen heeft vooral AH en Lidl geen windeieren gelegd, ze profiteren meer dan verwacht. De grootste winnaars zijn de tabaksspeciaalzaken.
Data is de sleutel tot groei, dat is een van onze mantra's. Door de unieke en exclusieve combinatie van aankoop- en consumentendata heeft Hiiper tot in detail inzicht in alle bestedingen van de Nederlandse consument. We zijn daarom ook regelmatig in het nieuws. Bekijk de artikelen en lees meer over de insights van Hiiper in de media.
De verbod op tabaksverkopen heeft vooral AH en Lidl geen windeieren gelegd, ze profiteren meer dan verwacht. De grootste winnaars zijn de tabaksspeciaalzaken.
Door in de laatste weken van het jaar te focussen op prijscommunicatie heeft Jumbo nog wat cijfers goedgemaakt. Maar over de gehele linie verliezen ze toch.
Goedkoper boodschappen doen met huismerken? Sinds de uitbraak van de oorlog in Oekraïne zijn de prijzen van huismerken meer gestegen dan die van A-merken.
Schrijf je in voor onze nieuwsbrief en mis nooit meer het laatste nieuws op het gebied van shoppermarketing