Hiiper overgenomen door money-app Woolsocks
Data & insightsbedrijf Hiiper overgenomen door money-app Woolsocks. Europese uitrol van Hiiper proposities volgende stap
Data is de sleutel tot groei, dat is een van onze mantra's. Door de unieke en exclusieve combinatie van aankoop- en consumentendata heeft Hiiper tot in detail inzicht in alle bestedingen van de Nederlandse consument. We zijn daarom ook regelmatig in het nieuws. Bekijk de artikelen en lees meer over de insights van Hiiper in de media.
Data & insightsbedrijf Hiiper overgenomen door money-app Woolsocks. Europese uitrol van Hiiper proposities volgende stap
De verbod op tabaksverkopen heeft vooral AH en Lidl geen windeieren gelegd, ze profiteren meer dan verwacht. De grootste winnaars zijn de tabaksspeciaalzaken.
AH wint de slag om de grote boodschappentrip. Jumbo verliest juist, zeker ook in de grote steden. En Plus sluit kwartaal positief af met sterke Euroweek.
Wat doen Nederlanders met hun vakantiegeld? Gebruiken we het voor vakanties en leuke extra's of lossen we er onze schulden mee af? Hiiper zocht het uit.
Formules die slim inspelen op de behoeften van deze doelgroep plukken daar de vruchten van, terwijl anderen onbewust waardevolle kansen laten liggen.
Hoe Hiiper een landelijke juwelier innovatief laat groeien met behulp van geavanceerde marktinformatie en klant dashboards.
Dirk houdt groei vast, PLUS profiteert nog steeds van de Euroweken en hard discounters blijven achter.
Hoe Hiiper de efficiëntie van een campagne rondom de introductie van een nieuwe lijn proteïne yoghurt vergroot en daarmee de klantinteractie te verbetert.
Bij iedereen zijn de vaste lasten duurder geworden in 2023. Maar hoe vrijgevig zijn Nederlanders geweest richting goede doelen? Team Hiiper deed onderzoek.
Hoewel we onze drankjes steeds bewuster laten staan in januari, laten we de sportschool liever nog even achterwege.
Tijdens de actieperiode van 7 t/m 20 januari 2024 is het marktaandeel van Plus met ruim 2 procentpunt gestegen, een groei van zo'n 30%.
Door in de laatste weken van het jaar te focussen op prijscommunicatie heeft Jumbo nog wat cijfers goedgemaakt. Maar over de gehele linie verliezen ze toch.
Schrijf je in voor onze nieuwsbrief en mis nooit meer het laatste nieuws op het gebied van shoppermarketing