Menu

Hiiper in het nieuws

Data is de sleutel tot groei, dat is een van onze mantra's. Door de unieke en exclusieve combinatie van aankoop- en consumentendata heeft Hiiper tot in detail inzicht in alle bestedingen van de Nederlandse consument. We zijn daarom ook regelmatig in het nieuws. Bekijk de artikelen en lees meer over de insights van Hiiper in de media.

Hiiper in het nieuws

Wat is er gebeurd in supermarktland, hoe gedroegen consumenten zich afgelopen kwartaal en zijn er opvallende verschuivingen?

Lees verder

Hiiper Supermarkt Kwartaalmonitor Q 2 2023

Het zijn onstuimige tijden in de supermarktbranche. Service supermarkten verliezen behoorlijk in marktaandeel en de consument let steeds meer op de kleintjes.

Lees verder

Zeven vragen over de échte prestaties van Picnic

Welke formules hebben het meest last van Picnic? Hoe presteert Picnic in vergelijking met de online concurrentie? Hoe zit het met het aantal primaire klanten?

Lees verder

Huisdierklant geeft per jaar €220 uit in supermarkt

Dat blijkt uit cijfers van dataspecialist Hiiper. De groep consumenten die dierenproducten koopt in de supermarkt, doet dat gemiddeld 90 keer per jaar. Daarbij besteden ze per keer €2,45. Daarmee geeft de huisdierklant per jaar veel meer geld uit in de supermarkt dan bij de speciaalzaak. Daar gaat het gemiddeld...

Lees verder

Supermarkt of dierenspeciaalzaak: waar kopen we het meest voor onze huisdieren?

Hoeveel geven Nederlanders eigenlijk gemiddeld per jaar uit aan hun huisdieren, en waar ze hun benodigdheden zoal kopen. Hiiper heeft dit allemaal in kaart...

Lees verder
Dame leest etiket in supermarkt
Picnic boodschappen bus | Hiiper insights for growth
Boodschappen in de supermarkt, huisdierproducten | Hiiper, insights for growth
Vrouw met bruine labrador, dierenproducten | Hiiper, insights for growth

Hieronder vind je meer nieuws

Altijd als eerste op de hoogte van nieuwe ontwikkelingen

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief en mis nooit meer het laatste nieuws op het gebied van shoppermarketing