Hieronder vind je meer nieuws
Patrick van der Zee (Sr. VP IRI) aan de slag als commercieel directeur bij Hiiper
Patrick van der Zee, tot 31 december j.l. Senior Vice President International Retail bij marktonderzoeksbedrijf IRI, gaat per 1 januari aan de slag als Commercieel Directeur bij Data- & Insights Scale-up Hiiper. Hij wordt...
Black Friday 2022: De piek verschuift en wie is de grootste winnaar?
Black Friday is in Nederland sinds een aantal jaren dé dag waarop de (online) winkelstraten van Nederland, in navolging van Amerika, volstromen. Koopjesjagers kunnen op deze dag bij veel winkels terecht voor zeer lucratieve...
Consumenten doen vaker boodschappen bij verschillende formules vanwege prijsstijgingen
De totale uitgaven in de supermarkt zijn in september ruim 8% hoger, terwijl er minder uit wordt gegeven per mandje. Dat maakt Data & Researchbureau Hiiper vandaag bekend. Hoe dat kan? De stijging van...
Oprichters van DeGiro investeren 2 miljoen in data- & insightsplatform Hiiper
Nederlands’ grootste cashbackapp Scoupy wisselt van eigenaar. De investeerder en nieuwe eigenaar is Cashback Holding, van ‘DeGiro’-oprichters Niels Klok en Jasper Anderluh en Ohpen-oprichter Erik Drijkoningen. Zij nemen het bedrijf over van Effective Media...
Altijd als eerste op de hoogte van nieuwe ontwikkelingen
Schrijf je in voor onze nieuwsbrief en mis nooit meer het laatste nieuws op het gebied van shoppermarketing