Menu

Hiiper in het nieuws

Data is de sleutel tot groei, dat is een van onze mantra's. Door de unieke en exclusieve combinatie van aankoop- en consumentendata heeft Hiiper tot in detail inzicht in alle bestedingen van de Nederlandse consument. We zijn daarom ook regelmatig in het nieuws. Bekijk de artikelen en lees meer over de insights van Hiiper in de media.

Prijzenpiek bij Jumbo lijkt voorbij, maar boodschappen niet goedkoper

Het lijkt erop dat de prijzen voor boodschappen niet meer zo hard stijgen als in de afgelopen maanden, schrijft RTL Nieuws vandaag.

Lees verder

Boter, kaas en eieren: supers zetten mes in de prijzen

De prijsdalingen van dagelijkse boodschappen hebben volgens Joep Smeets van Hiiper niet alleen te maken met het seizoen, bijvoorbeeld door de mooie lente. “Er is echt wel wat aan de hand in de supermarkt. Het is niet zo dat ze allemaal over elkaar heen buitelen. Maar het prijswapen is...

Lees verder

Hiiper in het nieuws

Wat is er gebeurd in supermarktland, hoe gedroegen consumenten zich afgelopen kwartaal en zijn er opvallende verschuivingen?

Lees verder

Hiiper Supermarkt Kwartaalmonitor Q 2 2023

Het zijn onstuimige tijden in de supermarktbranche. Service supermarkten verliezen behoorlijk in marktaandeel en de consument let steeds meer op de kleintjes.

Lees verder

Zeven vragen over de échte prestaties van Picnic

Welke formules hebben het meest last van Picnic? Hoe presteert Picnic in vergelijking met de online concurrentie? Hoe zit het met het aantal primaire klanten?

Lees verder
Versschappen bij jumbo supermarkten
appels in het schap bij de supermarkt
Dame leest etiket in supermarkt
Picnic boodschappen bus | Hiiper insights for growth

Hieronder vind je meer nieuws

Altijd als eerste op de hoogte van nieuwe ontwikkelingen

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief en mis nooit meer het laatste nieuws op het gebied van shoppermarketing