Menu

Hiiper in het nieuws

Data is de sleutel tot groei, dat is een van onze mantra's. Door de unieke en exclusieve combinatie van aankoop- en consumentendata heeft Hiiper tot in detail inzicht in alle bestedingen van de Nederlandse consument. We zijn daarom ook regelmatig in het nieuws. Bekijk de artikelen en lees meer over de insights van Hiiper in de media.

Prijs van groente blijft dalen, maar echt goedkoper worden boodschappen niet

NOS: De trend van almaar stijgende prijzen in de supermarkt is ten einde, toch lijkt het er niet op dat de prijzen op termijn terugkeren naar die van voor de oplopende inflatie.

Lees verder

Klantenkring Getir stort volledig in

Uit cijfers blijkt dat de klantenkring van Getir en Gorillas in de afgelopen maanden vrijwel volledig is ingestort. Food Personality schreef er een artikel over

Lees verder

Fusie: Winkelprestaties Nettorama en Boni verschillen fors

Beide ketens presteren sterk, maar ook niet in gelijke mate Hiiper geeft geen concrete marktaandelen van de twee formules, omdat de definitie van de markt door de mogelijkheid meer retailers nauwkeurig te meten breder is dan de standaard zoals bijvoorbeeld NielsenIQ die hanteert. Van der Zee kan echter wel...

Lees verder

Prijzenpiek bij Jumbo lijkt voorbij, maar boodschappen niet goedkoper

Het lijkt erop dat de prijzen voor boodschappen niet meer zo hard stijgen als in de afgelopen maanden, schrijft RTL Nieuws vandaag.

Lees verder

Boter, kaas en eieren: supers zetten mes in de prijzen

De prijsdalingen van dagelijkse boodschappen hebben volgens Joep Smeets van Hiiper niet alleen te maken met het seizoen, bijvoorbeeld door de mooie lente. “Er is echt wel wat aan de hand in de supermarkt. Het is niet zo dat ze allemaal over elkaar heen buitelen. Maar het prijswapen is...

Lees verder
groenten en fruit worden goedkoper
Flitsbezorger op fiets in de stad
Winkelfusie Nettorama en Boni
Versschappen bij jumbo supermarkten
appels in het schap bij de supermarkt

Hieronder vind je meer nieuws

Altijd als eerste op de hoogte van nieuwe ontwikkelingen

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief en mis nooit meer het laatste nieuws op het gebied van shoppermarketing