Menu

Hiiper in het nieuws

Data is de sleutel tot groei, dat is een van onze mantra's. Door de unieke en exclusieve combinatie van aankoop- en consumentendata heeft Hiiper tot in detail inzicht in alle bestedingen van de Nederlandse consument. We zijn daarom ook regelmatig in het nieuws. Bekijk de artikelen en lees meer over de insights van Hiiper in de media.

De dataspeeltuin van Hiiper

Data is essentieel om te winnen. Maar soms is het minimaal beschikbaar of niet compleet. Hoe ga je daarmee om? Patrick en Joep geven het antwoord.

Lees verder

Hiiper introduceert de Supermarkt Prijsmonitor

Elke maand een unieke blik op de prijsbewegingen in de supermarkt volgens de Nederlandse consument.

Lees verder

Prijs van groente blijft dalen, maar echt goedkoper worden boodschappen niet

NOS: De trend van almaar stijgende prijzen in de supermarkt is ten einde, toch lijkt het er niet op dat de prijzen op termijn terugkeren naar die van voor de oplopende inflatie.

Lees verder

Klantenkring Getir stort volledig in

Uit cijfers blijkt dat de klantenkring van Getir en Gorillas in de afgelopen maanden vrijwel volledig is ingestort. Food Personality schreef er een artikel over

Lees verder

Fusie: Winkelprestaties Nettorama en Boni verschillen fors

Beide ketens presteren sterk, maar ook niet in gelijke mate Hiiper geeft geen concrete marktaandelen van de twee formules, omdat de definitie van de markt door de mogelijkheid meer retailers nauwkeurig te meten breder is dan de standaard zoals bijvoorbeeld NielsenIQ die hanteert. Van der Zee kan echter wel...

Lees verder
Patrick en Joep, Foodpersonality
Supermarkt Prijsmonitor banner
groenten en fruit worden goedkoper
Flitsbezorger op fiets in de stad
Winkelfusie Nettorama en Boni

Hieronder vind je meer nieuws

Altijd als eerste op de hoogte van nieuwe ontwikkelingen

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief en mis nooit meer het laatste nieuws op het gebied van shoppermarketing