Menu

Hiiper in het nieuws

Data is de sleutel tot groei, dat is een van onze mantra's. Door de unieke en exclusieve combinatie van aankoop- en consumentendata heeft Hiiper tot in detail inzicht in alle bestedingen van de Nederlandse consument. We zijn daarom ook regelmatig in het nieuws. Bekijk de artikelen en lees meer over de insights van Hiiper in de media.

Euforische Euroweken voor Plus

Tijdens de actieperiode van 7 t/m 20 januari 2024 is het marktaandeel van Plus met ruim 2 procentpunt gestegen, een groei van zo'n 30%.

Lees verder

Hiiper Supermarkt Kwartaalmonitor Q4 2023

Door in de laatste weken van het jaar te focussen op prijscommunicatie heeft Jumbo nog wat cijfers goedgemaakt. Maar over de gehele linie verliezen ze toch.

Lees verder

Huismerken stijgen harder in prijs dan A-merken

Goedkoper boodschappen doen met huismerken? Sinds de uitbraak van de oorlog in Oekraïne zijn de prijzen van huismerken meer gestegen dan die van A-merken.

Lees verder

Waar geven Nederlanders hun klus-euro’s uit?

De omzetdetails van grote bouwmarkten als Gamma, Praxis, Karwei, Hubo en Hornbach zijn niet beschikbaar. Hiiper dook voor Mixvakblad in de doe-het-zelf cijfers.

Lees verder

Leven we in het jaar van Dirk?

Distrifood-redacteur Joep Meijsen kijkt naar de ontwikkeling van de marktaandelen dit jaar en vraagt zich ineens af: Is dit het jaar van Dirk?

Lees verder
euforische euroweken voor plus
hiiper supermarkt kwartaalmonitor q4 2023
Nescafe koffie in het schap
Man aan het klussen
Leven we in het jaar van Dirk van den Broek?

Hieronder vind je meer nieuws

Altijd als eerste op de hoogte van nieuwe ontwikkelingen

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief en mis nooit meer het laatste nieuws op het gebied van shoppermarketing