Hieronder vind je meer nieuws
Prijs van groente blijft dalen, maar echt goedkoper worden boodschappen niet
NOS: De trend van almaar stijgende prijzen in de supermarkt is ten einde, toch lijkt het er niet op dat de prijzen op termijn terugkeren naar die van voor de oplopende inflatie.
Klantenkring Getir stort volledig in
Uit cijfers blijkt dat de klantenkring van Getir en Gorillas in de afgelopen maanden vrijwel volledig is ingestort. Food Personality schreef er een artikel over
Fusie: Winkelprestaties Nettorama en Boni verschillen fors
Beide ketens presteren sterk, maar ook niet in gelijke mate Hiiper geeft geen concrete marktaandelen van de twee formules, omdat de definitie van de markt door de mogelijkheid meer retailers nauwkeurig te meten breder...
Prijzenpiek bij Jumbo lijkt voorbij, maar boodschappen niet goedkoper
Het lijkt erop dat de prijzen voor boodschappen niet meer zo hard stijgen als in de afgelopen maanden, schrijft RTL Nieuws vandaag.
Boter, kaas en eieren: supers zetten mes in de prijzen
De prijsdalingen van dagelijkse boodschappen hebben volgens Joep Smeets van Hiiper niet alleen te maken met het seizoen, bijvoorbeeld door de mooie lente. “Er is echt wel wat aan de hand in de supermarkt....
Hiiper in het nieuws
Wat is er gebeurd in supermarktland, hoe gedroegen consumenten zich afgelopen kwartaal en zijn er opvallende verschuivingen?
Zeven vragen over de échte prestaties van Picnic
Welke formules hebben het meest last van Picnic? Hoe presteert Picnic in vergelijking met de online concurrentie? Hoe zit het met het aantal primaire klanten?
Huisdierklant geeft per jaar €220 uit in supermarkt
Dat blijkt uit cijfers van dataspecialist Hiiper. De groep consumenten die dierenproducten koopt in de supermarkt, doet dat gemiddeld 90 keer per jaar. Daarbij besteden ze per keer €2,45. Daarmee geeft de huisdierklant per jaar...
Altijd als eerste op de hoogte van nieuwe ontwikkelingen
Schrijf je in voor onze nieuwsbrief en mis nooit meer het laatste nieuws op het gebied van shoppermarketing