Een op de zes Nederlanders sport in de sportschool
Jongeren en sportscholen vormen een perfecte match, en dat terwijl de sportparticipatie onder de jeugd na corona nog niet terug op niveau is, volgens NOC*NSF.
Data & Insightsbureau Hiiper kondigt met trots een strategische samenwerking aan met Marco Maatman, een gevestigde naam in de branche en mede-oprichter van supermarktKOMPAS. Zijn komst zal de commerciële slagkracht van Hiiper aanzienlijk versterken en helpt bij het verder versnellen van de groei, zowel nationaal als internationaal.
Als onderdeel van deze samenwerking bundelen Hiiper en supermarktKOMPAS ook hun krachten, waarbij de complementaire proposities van beide partijen voor een unieke synergie zorgen. Dit partnership stelt beide bedrijven in staat om gezamenlijk nieuwe markten te betreden en hun aanbod verder uit te breiden.
“Deze samenwerking met Marco Maatman is een belangrijke mijlpaal voor Hiiper,” zegt Joep Smeets, Managing Director van Hiiper. “Zijn jarenlange ervaring en bewezen succes in de branche zullen ons helpen om onze groeiambities waar te maken en onze klanten nog beter te bedienen. De afgelopen maanden hebben wij al een aantal keren samengewerkt en zowel Marco als persoon, supermarktKOMPAS als propositie en Hiiper als bedrijf vullen elkaar optimaal aan. Enerzijds vanuit Hiiper de feitelijke kassabondata en banktransacties over alle kanalen heen en anderzijds vanuit het supermarktKOMPAS, de mening, tevredenheid- en (toekomstige) loyaliteitsscores van klanten. Dit is een unieke en ijzersterke combinatie.”
Marco Maatman, naast Inge Oeseburg oprichter van het supermarktKOMPAS, vult aan: “Met recht is hier sprake van 1 + 1 = 3. Ik ben erg blij met deze stap. Hiermee kunnen we voor onze gezamenlijke opdrachtgevers het complete plaatje verzorgen. We zijn met het supermarktKOMPAS eerder dit jaar gestart en we groeien hard. De samenwerking met Hiiper gaat helpen bij het realiseren van onze ambitie. Naast supermarkten gaan wij in heel veel meer andere kanalen en branches structureel ‘kompassen’ uitbrengen. De branche overstijgende data van Hiiper sluit ook hier naadloos op aan.”
Joep Smeets: “Het gezamenlijk optrekken gaat ook voor ons een verdere versnelling mogelijk maken. Zowel in Nederland als ook internationaal. Onze netwerken versterken elkaar.”
Marco Maatman: “Ik ben enorm trots om vanaf nu ook Hiiper te mogen vertegenwoordigen in de markt. Inge en ik blijven verder, naast het doorbouwen aan de ‘kompassen’ ook actief in onze andere bedrijven. Inge vanuit 4Growth en ik vanuit Double M Retail en mijn samenwerking met Gwynt.”
Wil je horen hoe we je hiermee kunnen helpen om te groeien? Neem dan contact met mij op via p.vanderzee@hiiper.nl of 06-20742644
Schrijf je in voor onze nieuwsbrief en mis nooit meer het laatste nieuws op het gebied van shoppermarketing
Jongeren en sportscholen vormen een perfecte match, en dat terwijl de sportparticipatie onder de jeugd na corona nog niet terug op niveau is, volgens NOC*NSF.
Zodra de premies voor het nieuwe jaar bekend zijn, gaan mensen shoppen voor een nieuwe zorgverzekering. En de keuze is reuze.
Het zijn onstuimige tijden in de supermarktbranche. Service supermarkten verliezen behoorlijk in marktaandeel en de consument let steeds meer op de kleintjes.