Menu

Reports

Unieke rapporten met inzichten op maat

Hiiper publiceert regelmatig nieuwe rapporten met interessante inzichten op maat. Van inzicht in de marktaandeelontwikkeling van retailpartners en hun concurrenten tot unieke cijfers van markten die vaak onvolledig of helemaal niet transparant zijn.

Benieuwd naar de mogelijkheden van deze rapporten voor jouw organisatie? Neem contact op met Wouter Raadsen voor meer informatie.

E: w.raadsen@hiiper.nl
T: 06-11804374

marktaandelen in beeld

Marktaandelen in beeld

Je fair share indices altijd up-to-date

Hiiper volgt de marktaandeelontwikkeling van elke periode van alle retailers het hele jaar door. We zijn volledig onafhankelijk en kunnen en mogen deze cijfers gewoon delen. Precies weten wat de ontwikkeling is van de totale formule van je retailpartners én die van hun concurrenten? Zo kun je de impact van jouw merk haarscherp duiden.

Wat krijg je?

  • De marktaandeelontwikkeling van elke retailer.
  • Over de laatste 13 periodes of per 4 kwartalen.
  • Aangepast naar je huidige provider van de productdatabase (bijv. Circana of NIQ).
Meer informatie

Inzicht in de 'blind spot' van belangrijke retailers

Van veel retailers is de daadwerkelijke impact op de markt onbekend. De cijfers van deze retailers zijn vaak onvolledig of niet beschikbaar. Hiiper heeft toegang tot data van een grote en representatieve groep consumenten. Met deze data geven we antwoord op de belangrijkste vragen die we terugkrijgen uit de markt.

Retailer Revealed: Action

Retailer Revealed: Action

Download de Retailer Revealed Sneak Preview en krijg direct inzicht in het shopgedrag van de Action klant.

Lees meer
Retailer Revealed: Picnic

Retailer Revealed: Action

Download de Retailer Revealed Sneak Preview en krijg direct inzicht in het shopgedrag van de Picnic klant.

Lees meer
Retailer Relevance Report Hiiper

Retailer Relevance Reports

De merkkoper haarscherp in beeld

Op basis van miljoenen transacties van meer dan 70.000 Nederlandse consumenten en meer dan 20 miljoen gescande kassabonnen wordt haarscherp in kaart gebracht hoe, waar en wanneer shoppers hun besteedbare budget uitgeven. Zo wordt niet alleen het volledige shopgedrag van merkshoppers geïdentificeerd maar ook dat van concurrerende merken en/of huismerken.

Meer informatie