Menu

Jeroen Lubbers

Jeroen Lubbers, founder van Hiiper

Jeroen Lubbers

Founder

Echt weten wie je consument is, wat haar drijft en hoe je haar (het liefst) direct kan bereiken is de holy grail voor B2C bedrijven. Ik geloof dat je als bedrijf alles moet doen om die kennis over de consument te verkrijgen en dit centraal moet stellen in je strategie en je communicatie. Met deze visie ben ik samen met mijn compagnons aan een mooi ondernemers avontuur gestart.

Al op jonge leeftijd was ik op het schoolplein aan het handelen en richtte ik mijn eerste bedrijf op. Na mijn studie aan de Universiteit Maastricht ben ik echter toch eerst als Trainee gestart bij Unilever. Hier heb ik zeven jaar lang het bedrijfsleven en de fastmoving markt van binnenuit leren kennen. Inmiddels ben is samen met mijn compagnons eigenaar van diverse bedrijven op het snijvlak FMCG, Data & Activatie. Binnen Hiiper ben ik een enthousiast meedenkende aandeelhouder zonder officiële functie. In die vrije, commercieel gerichte rol ben ik op mijn best. Ik ben geen solist maar een starter die graag samen met andere ongebaande paden verkent en de bakens verzet.

De sleutel tot datagedreven groei

Schrijf je in voor de nieuwsbrief en blijf op de hoogte.

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.