Menu

Hiiper in het nieuws

Data is de sleutel tot groei, dat is een van onze mantra's. Door de unieke en exclusieve combinatie van aankoop- en consumentendata heeft Hiiper tot in detail inzicht in alle bestedingen van de Nederlandse consument. We zijn daarom ook regelmatig in het nieuws. Bekijk de artikelen en lees meer over de insights van Hiiper in de media.

Waarom aankoopdata de beste voorspeller is van aankoopgedrag

Waarom aankoopdata de beste voorspeller is van aankoopgedrag, ontdek de 5 redenen.

Lees verder

De opkomst van Chinese platformpartijen: hype of structureel consumentengedrag?

Temu, AliExpress, Shein – het zijn namen die inmiddels vaste prik zijn op Nederlandse deurmatten. Maar hoe groot is hun impact écht?

Lees verder

Hiiper Retail Monitors van Q3 2025

Het derde kwartaal van 2025 bevestigt dat de groei van internationale en Nederlandse prijsvechters structureel is. Ontdek de Top 5 hardst groeiende retailers in onze Retail Monitors.

Lees verder

Hiiper Supermarkt Kwartaalmonitor Q3, 2025

Discount blijft groeien, Aldi voorop. Ook bezorging wint terrein door Picnic. Lidl en Dirk zien groei stilvallen. Plus zet herstel in terwijl Jumbo stabiel is.

Lees verder

Heb jij zicht op marktgroei of stuur je in de mist?

Groei is pas winst als je harder groeit dan de markt. Zonder juist inzicht in de marktgroei stuur je in de mist. Context is key voor echte concurrentiestrategie

Lees verder
hiiper workspace - over hiiper
Hoeveel Nederlanders bestellen bij Chinese platforms | Hiiper
Hiiper Retail Monitor overzicht Q3 2025
Hiiper Supermarkt Kwartaalmonitor Q3 2025
Inzicht marktgroei - Data analyse | Hiiper

Hieronder vind je meer nieuws

Altijd als eerste op de hoogte van nieuwe ontwikkelingen

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief en mis nooit meer het laatste nieuws op het gebied van shoppermarketing