Hieronder vind je meer nieuws

Hiiper Supermarkt Kwartaalmonitor Q4 2023
Door in de laatste weken van het jaar te focussen op prijscommunicatie heeft Jumbo nog wat cijfers goedgemaakt. Maar over de gehele linie verliezen ze toch.
Huismerken stijgen harder in prijs dan A-merken
Goedkoper boodschappen doen met huismerken? Sinds de uitbraak van de oorlog in Oekraïne zijn de prijzen van huismerken meer gestegen dan die van A-merken.
Waar geven Nederlanders hun klus-euro’s uit?
De omzetdetails van grote bouwmarkten als Gamma, Praxis, Karwei, Hubo en Hornbach zijn niet beschikbaar. Hiiper dook voor Mixvakblad in de doe-het-zelf cijfers.
Leven we in het jaar van Dirk?
Distrifood-redacteur Joep Meijsen kijkt naar de ontwikkeling van de marktaandelen dit jaar en vraagt zich ineens af: Is dit het jaar van Dirk?
De dataspeeltuin van Hiiper
Data is essentieel om te winnen. Maar soms is het minimaal beschikbaar of niet compleet. Hoe ga je daarmee om? Patrick en Joep geven het antwoord.
Prijs van groente blijft dalen, maar echt goedkoper worden boodschappen niet
NOS: De trend van almaar stijgende prijzen in de supermarkt is ten einde, toch lijkt het er niet op dat de prijzen op termijn terugkeren naar die van voor de oplopende inflatie.
Klantenkring Getir stort volledig in
Uit cijfers blijkt dat de klantenkring van Getir en Gorillas in de afgelopen maanden vrijwel volledig is ingestort. Food Personality schreef er een artikel over
Fusie: Winkelprestaties Nettorama en Boni verschillen fors
Beide ketens presteren sterk, maar ook niet in gelijke mate Hiiper geeft geen concrete marktaandelen van de twee formules, omdat de definitie van de markt door de mogelijkheid meer retailers nauwkeurig te meten breder...
Prijzenpiek bij Jumbo lijkt voorbij, maar boodschappen niet goedkoper
Het lijkt erop dat de prijzen voor boodschappen niet meer zo hard stijgen als in de afgelopen maanden, schrijft RTL Nieuws vandaag.
Altijd als eerste op de hoogte van nieuwe ontwikkelingen
Schrijf je in voor onze nieuwsbrief en mis nooit meer het laatste nieuws op het gebied van shoppermarketing