Menu

Hiiper in het nieuws

Data is de sleutel tot groei, dat is een van onze mantra's. Door de unieke en exclusieve combinatie van aankoop- en consumentendata heeft Hiiper tot in detail inzicht in alle bestedingen van de Nederlandse consument. We zijn daarom ook regelmatig in het nieuws. Bekijk de artikelen en lees meer over de insights van Hiiper in de media.

Branchevervaging: Weet jij nog met wie je concurreert?

Branchevervaging maakt concurrentie ongrijpbaar. Weet jij nog met wie je vecht om de klant? Zonder marktinzicht stuur je met oogkleppen op.

Lees verder

Hiiper Supermarkt Kwartaalmonitor Q1, 2025

Discounters blijven marktaandeel winnen. Inflatie en verdwijnen tabak dwingt consumenten tot andere keuzes. Ze komen vaker en worden loyaler aan discounters.

Lees verder

Marktaandelen 2024 – een turbulent jaar voor supermarkten

2024 verschuivingen in marktaandelen supermarkten; Dirk, Lidl en AH winnaars, door groei in primaire klanten. Jumbo stabiliseert eindejaar.

Lees verder

Hiiper Supermarkt Kwartaalmonitor Q4, 2024

Discounters winnen marktaandeel, ook met kerst.. AH scoort ook traditiegetrouw, maar consument prijsbewuster met kerstboodschappen.

Lees verder

Hiiper versterkt zich met Marco Maatman

Hiiper versterkt haar commerciële slagkracht door samenwerking met Marco Maatman. Ook bundelen ze hun krachten op het supermarktKOMPAS.

Lees verder
Branchevervaging - Realistisch inzicht in concurrentie | Hiiper
Discounters winnen marktaandeel
hiiper supermarkt kwartaalmonitor q2 2024

Hieronder vind je meer nieuws

Altijd als eerste op de hoogte van nieuwe ontwikkelingen

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief en mis nooit meer het laatste nieuws op het gebied van shoppermarketing